Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Vaccinaton

Av Izabel - 13 april 2010 21:49

Idag har Tildra blivit vaccinerad med en trippel-vaccin som skyddar mot lite olika saker som jag inte kommer ihåg i huvudet, jag tror den hette "Nobivax dheppi vet." iaf. + Rabies. Nästa rabiesspruta ska hon få om ungefär 4 veckor.

Pappa var med Tildra där medan jag red. Han fick med sig en påse med lammkorv i! Inget pip eller nåt. Det är positivt.  

Kommer skriva om rabies vacc. om ca. 4 veckor.


Förresten; Vet ni vad en valp ska få när den börjar att bli vuxen?


Svar: Vuxination    

 
 
Elisabeth & bc-killarna

Elisabeth & bc-killarna

17 april 2010 10:03

Hejsan! Tack för din kommentar :) Nu har jag haft en trevlig stund med att läsa din blogg! Kram

http://www.loveofrasse.dinstudio.se

 
Veronica

Veronica

18 april 2010 19:45

Tack för din fina kommentar i min gb! Vilken supersöt hund du har!=) Ha det så bra!

http://tanaraqhuskies.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

toraviola

19 april 2010 21:26

Vuxination, låter som något man kan behöva för atat inte bli a l l t f ö r vuxen. Kul, kan tvåbenta behöva lite av också :-).

 
Moa,Maiko,Kelu

Moa,Maiko,Kelu

21 april 2010 10:49

Hej söta Tildra! Du är en alldeles gräsligt söt liten hund du, men det vet du väl om?
Här har vi börjat få VÅR och kan äntligen ligga ute på altanen medan matte dricker sitt kaffe där.Hon har haft långt uppehåll med bloggen, men har lovat att försöka skärpa sig...
Ha det gott!

http://nysvansat.blogspot.com

 
Angie

Angie

25 april 2010 17:42

Halloy !!
Tack för titten på våran sida :D skoj att du gillar den :D !!
Du får gärna länka till mig...har du ngn banner ? Så kan jag länka till dig tänkte jag ...
Annars länkar jag till dig med text ;)
Hade Gött !!

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Izabel - 10 oktober 2010 18:05

Tildra är död. Hon dog lördagen den 2:a oktober. Tåget blev hennes öde, tyvärr. Ja, det blir iaf. en ny valp till våren.! Vill ni veta mer så fråga. ...

Av Izabel - 4 juli 2010 21:06

Klockan 15.00 c:a idag åkte jag & pappsen till Malva, Johanna, Lars & Maja i Brunsberg. Dels för att träffs, men också för att valla!!!!!   Får, tjurar o kor har de. Vi provade på allihop!     Kameran har brorsan som är bortrest i skövde... Synd....

Av Izabel - 3 juli 2010 17:43

Dagen idag kan sammanfattas: underbar, underbar, wunderbaum!   Dagen inleddes med en morgonrastning på en cykelväg inte så långt härifrån. Jämt när vi kom ner till vägen överraskades av en border terrier som skvatt och började skälla. Det jag i...

Av Izabel - 30 juni 2010 22:33

I förrgår fick jag nya rullskridskor och fotbollsskor av pappa!! Så det har vart tre turer på rullskridskor då! Skönt. För då blir hon trött när vi kommer hem. Det roligaste är när hon drar mig! Bäst är när hon jagar (med lov, förstås!), hon får ...

Av Izabel - 26 juni 2010 22:19

För cirka en timme sen var jag på promenad med vovven till pizzerian. Jag tror (tror o tror... Har redan försökt  ) jag ska börja med att variera inkallningen mer! Istället för en rak inkallning har jag börjat med sitt, ligg, stanna mitt i inkallni...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Älskar den!
 Sisådär
 Dålig
 Nja

Vädret

Vädret Arvika

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards