Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Izabel - 11 januari 2010 19:02

...inte ni kan titta på youtube-klippen (eller något annat) skriv då gärna i gästboken.

Själv kan jag inte titta på youtube-klippen, kanske har min dator blivit knäpp, men ändå.  

Av Izabel - 11 januari 2010 18:34

Idag har jag varit hos en kompis.

Hennes hjord är 20 ben stor och 5 mular rar!

Vi red på Cita, som är en stor, vit korsning (C-ponny) och Fina, en shetlandsponny.

Jag red på Fina först. Sen red jag på Cita, så vi bytte hästar ibland. Eftersom jag är nybörjare så blev jag ledd av Emelie (min kompis). Vi skrittade och travade, sen mockade vi boxarna och sopade stallet. Det var lite svårt att komma upp på Cita, men det gick bra. Kul var det iallafall! Sen fick jag leda båda hästarna in i boxarna efter att vi ridit på dom.

Under tiden gick mamma ut med Tildra, så hon fick uträtta "naturbehov" och röra på sig!

Vantarna luktar häst och allt är bara underbart!   


Ja, det var nog allt för idag.

Ha det gott!



PS. Jag kanske lägger ut bilder på dom senare när jag fotat dom. DS.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Älskar den!
 Sisådär
 Dålig
 Nja

Vädret

Vädret Arvika

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards