Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Izabel - 7 mars 2010 20:34

Så, nu är jag verkligen blogg- utvilad. Dags att börja sätta fart igen.


Vi har haft utedag idag. På förmiddagen var vi ute i trädgården i ca 2 timmar. Skotta snö, åka pulka.

Tildra hoppade över staketet till grannen och undersökte där. När jag fick syn på det gick jag och hjälpte henne över. ( hon kunde nämligen inte hoppa över igen *konstigt* ) När jag bärde henne över staketet fasnade en baktassen. Hon skrek/ylade/pep. Det gjorde så ont att hon nästan bet mig *shit*    . Men jag fick loss den ( som tur va ). Men hon sprang efteråt.

Ja ja...

När vi åkte pulka och var på väg uppför backen råkade jag tappa snöret till den.


- Jaha, nu får jag gå ner igen och hämta den igen.  

- Nej, jag tar den!


Kan ni gissa vad hon gjorde?

Sprang efter och jagade snöret och drog upp pulkan.

Då fick hon mycket, mycket, mycket beröm.

Efter ett tag gick vi in = när vantarna var klassblöta. En timme senare var vi på en promenad.



Så såg dagen ut idag iallafall.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Älskar den!
 Sisådär
 Dålig
 Nja

Vädret

Vädret Arvika

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards